miercuri, noiembrie 18, 2009

Windows 7 - Antivirusi gratuiti

Dupa lansarea Windows Vista, multi producatori de softuri antivirus s-au luptat cu probleme de incompatibilitate cu sitemul de operare precizat. Lansarea Windows 7 a adus mai putine probleme de acest gen si softurile de protectie impotriva virusilor sunt operationale 100%. Am de gand sa va prezint cateva solutii gratuite pentru protejarea calculatorului vostru:

1. Avira
Un prim plus al acestui antivirus este gradul ridicat de detectie al virusilor 98,9%. Avand in vedere faptul ca este oferit gratuit cred ca putem accepta cei 1,1% virusi care se pot infiltra. Punctul mai slab al acestui soft este relatia dintre utilizator si program, interfata lasa de dorit si in plus programul afiseaza o data pe zi, o fereastra cu o reclama proprie.

2. Avast
Se poate lauda cu o interfata mai agreabila decat cea oferita de Avira, dar ultimele teste arata ca are un grad de detectare a virusilor de 98,2%. Produsul este functional atat pe versiunea de 32 de biti cat si pe cea de 64 de biti.

3. AVG
Ceva mai putin agreat de utilizatorii cunoscatori, AVG face si el parte din aceasta lista a antivirusilor gratuiti. Versiunea 9 suporta ambele versiuni de Windows 7 (32, 64 biti).

6 comentarii:

  1. Salut,
    poţi modifica te rog domeniul la care se găseşte blogul meu ("Cronica unei vieţi. Banale")? Noul domeniu este: http://ionutu.ro

    Mulţam' fain. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. avg mi se pare de departe cel mai performant. parerea mea impartasita de cele peste 50 de calculatoare pe care am instalat avg acum 81 luni. calculatoarele sunt nevirusate si acum , desi merg pe net zilnic. in schimb cele cu avira/avast .....

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut avira cca 1 an de zile, mergea bine, update zilnic, insa la un moment dat nu a mai detectat virusii, si ei se infiltrau..acum am avast si mi se pare mult mai prompt si eficient:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Terminati cu prostiile. Va recomand kaspersky. Puteti sa-l utilizati si in varianta free. Este mai complex si mai eficient fata de cei 3 prezentati mai sus...

    RăspundețiȘtergere
  5. kaspersky este din pacate si mai putin gratis decat cei trei antivirusi.topicul era despre antivirusi FREE nu despre kaspersky!

    RăspundețiȘtergere