joi, iulie 02, 2009

Bacalaureat 2009 - Eject !


Astazi o sa fac un post special terminarii "sesiunii" de examene cu ocazia Bacalaureatului. Acum un an, incepand cu pisica lu` vecina trecand prin familie si pana la consiliul profesorilor a inceput seria de "spam" zilnic "Aveti BAC anul acesta. Puneti mana si invatati!" Am inceput anul fara nici un stres pentru BAC, eram sigur ca o sa am vreme sa invat si pentru asta. Dar, se pare ca tot asa am invatat cum invatam si pentru lucrarile ne-anuntate. Timpul se scurgea dar noi tot aveam in gand vorba "Nu-i stres, este vreme!". Chiar si cand mai ramaneau 2 luni pana la examene noi tot acelasi lucru il repetam. Ei, uite a venit BAC-ul si vrand nevrand a trebuit sa trecem prin el. Stresul pentru mine a inceput aproximativ cu o zi inainte de incepere si s-a terminat in acest moment. Rezultatele oricum vin, intrarea la facultate este o probabilitate care nu necesita prea mult efort.

Vreau sa le urez Felicitari! tuturor care au trecut cu bine prin aceste examene si SUCCES! celor care vor urma sa il dea.

PS: Va multumesc tuturor celor care m-ati ajutat ! :-"

6 comentarii:

  1. Mai copilashi!Pe vremea mea cand am dat BAC-ul asa de frumos o fost ca eu am intrebat pe profesori daca ma pot inscrie inca odata la liceu sa mai dau bacu!Da nu au vrut sa ma lase!Cel mai frumos a fost la Educatie fizica!Atata am copiat de era sa ne rupem gatu la "statul pe omoplati"!Ce i frumos de acuma incepe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Phiu.. Ce bine ca am scapat! Si uite cum a trecut si "The Almighty BAC" cu bine :D... Felicitari draga "coblogger" aka "ZA Best DIZAINER in ZA WARLD"

    RăspundețiȘtergere
  3. O trecut si bacu si noi am ramas in picioare dupa el.

    Cei mai bazati colegi, ne vedem la Cluj la o carciuma dinaia de lux, Obseshan sau cum ii zice.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) exact la asta ma gandeam si eu. Schhh ..

    RăspundețiȘtergere